zondag 11 maart 2012

modefotografie (1)

In mijn vorige blog was 'het mantelpakje' gefotografeerd op een paspop. Niet ideaal, maar altijd nog beter dan hangend aan een kleerhangertje.
Dat doe ik vooral  om een archief aan te leggen van alles wat ik maak. Ook kan ik zo makkelijk aan anderen laten zien waar ik mee bezig ben, maar met 'fotografie' heeft het weinig te maken.
Het goed vastleggen van mijn werk is wel een zorg, dat begon jaren geleden al met mijn eerste breiwerk.
De eerste foto's maakte ik samen met mijn vader. We zochten naar geschikte plaatsen in de omgeving. Het breiwerk prikten we aan spijkers die daar toevallig uitstaken.
Maar eigenlijk vind ik dat kleding gedragen moet worden dus werd ik zelf model. Toch is het wel een beetje gek, zo'n model zonder hoofd. Het heeft een tijdje geduurd voordat ik daar aan toe was.
Deze foto's werden genomen bij molen 'Het Prinsenhof' te Westzaan, wel een locatie om nog eens te gaan fotograferen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten