woensdag 12 december 2012

decembermaand


De voorbereidingen voor zaterdag 15 december zijn klaar; ik vind dat ik genoeg shirts en jurken gemaakt heb voor het kerstevent in Avenhorn.
In 2013 organiseer ik op zaterdag 5 januari weer een open dag maar eerlijk gezegd kan ik me daar nu nog niet zo druk om maken. Eerst 'de feestdagen' maar achter de rug. Ondertussen houd ik me met van alles en nog wat bezig.
Zoals met het opruimen en schoonmaken ons huis.
'oude' pagina

Met het 'verbouwen' van mijn website; ik probeer de site rustiger en overzichtelijker te maken.

'nieuwe' pagina


Ik ben begonnen met een nieuw shirt.
En ik heb erg veel zin om binnenkort een kledingstuk te maken dat geïnspireerd is op dit leuke jaren '50 model.
Het is verleidelijk om er meteen mee te beginnen, thuis op de hand. Toch ga ik het op de breimachine doen. Dat wordt dus ná de feestdagen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten