zondag 10 maart 2013

luie breister

Een tijd  geleden ben ik begonnen met het breien van een trui. Het model is bijzonder, maar het breiwerk recht toe recht aan. De mouwen zijn klaar, ik moet de trui alleen nog in elkaar zetten.


Dus ben ik van de week alvast met iets nieuws begonnen. Opnieuw een bijzonder model  met dwarsaangebreide mouwen. De trui wordt uitgevoerd in dun garen en een ingebreid patroon.


Maar..... helaas ga ik de trui niet afmaken. Ik vind het erg leuk om te breien, maar bij elke centimeter die ik met de hand brei, denk ik aan mijn breimachine.

 

Op een breimachine gaat het breien van dit soort patronen zo snel, ik krijg dat niet uit mijn hoofd.
Daarom heb ik opnieuw een bijzonder model uit één van mijn jaren '50 tijdschriften gekozen,

hopelijk ga ik deze wel afmaken.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten