zondag 5 mei 2013

Ka-ART

Een aantal weken geleden ontving ik een uitnodiging om mee te doen aan de Kunstmanifestatie Ka-ART van Papierfabriek De Middelste Molen te Loenen.

De bedoeling is dat deelnemers 3 kaarten insturen, gemaakt op handgeschept of ambachtelijk papier. De werkjes mogen niet groter zijn dan 13 x 18 centimeter.
Vijf jaar geleden heb ik meegedaan en een serie kleine papierwerken gemaakt. Ik schepte zelf papier en combineerde dat met papier van molen De Schoolmeester te Westzaan.
Daarnaast maakte ik kaarten die uit handgeschept papier en textiel bestaan.
Om deel te nemen moeten de kaarten vóór 25 mei worden ingestuurd, ik denk niet dat ik mee doe dit keer, ik heb andere plannen voor de komende tijd.

1 opmerking:

  1. Je kan ze toch in sturen, je hebt ze al en zijn waarschijnlijk de mooiste. X van Zus.

    BeantwoordenVerwijderen