maandag 25 november 2013

'mosterd na de maaltijd'

Afgelopen weekend was de sieradenbeurs 'Versier me' in kunstcentrum Zaanstad.
http://www.kunstcentrum.nl/pagina/sieradenbeurs-versier-me.html#.UpNvcydJ62Y
Op vrijdag en zaterdag heb ik als toeschouwer de beurs bezocht, de laatste middag verving ik Juul Bögemann, één van de sieradenmaaksters. Die middag was er in Galerie Kunst & Aambeeld te Enschede een opening van de expositie 'Textiel in het Sieraad', vandaar.
overzicht sieradenbeurs
Jantine Kroeze en Juul Bögemann
Voor de toeschouwers was het een erg aantrekkelijke beurs met heel verschillende sieraden. Ik houd van gouden en zilveren sieraden met edelstenen,
ring van Sarah Kobak
van 3D geprinte hangers,
3D geprinte sieraden van studio-eposh
van ringen met knoopjes uit oma's knopendoos,
knoopring van Sacha Ofman
van experimentele sieraden van textiele materialen.
halssieraad Linda Ezerman



halssieraad Juul Bögemann
Het was er allemaal. Voor wie geen bezoek aan de beurs heeft gebracht en toch nog een kijkje wil nemen staan hieronder de namen van alle deelneemsters. Het is natuurlijk altijd mogelijk om de kunstenaars persoonlijk te benaderen!
Peggy Bannenberg, Jet Bartman, Juul Bögemann, Do Collection, Linda Ezerman, Sonja Hunefeld, Sarah Kobak, Manolya'k, Dominiek Steinmeijer, Elleke van GorselSacha Ofman, Ingeborg Vandamme en Jantine Kroeze.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten