zaterdag 12 oktober 2013

'model van de maand'


Elke maand maak ik een kledingstuk nav een modetekening uit de jaren '50. Ik ben hiermee begonnen omdat ik ervaring wil opdoen in het tekenen van kleding uit de vijftiger jaren. De lezers van mijn blog bepalen welk model zal worden uitgevoerd.

Maak je keuze voor 'model van de maand februari'.

Hieronder is een overzicht van alle 'modellen van de maand'  tot nu toe te zien.
Onder aan deze blog kan gekozen worden voor het 'model van de volgende maand'.
model van de maand juli
model van de maand augustus
model van de maand september
model van de maand oktober
model van de maand november
model van de maand december
Dit is het 'model van de maand januari' geworden.

Maak je keuze voor 'model van de maand februari'.

Terug naar de jaren '50 pagina van www.gebreidengoed.nl

2 opmerkingen:

  1. Deze keer heb ik geen enkele twijfel! Nummer 3. Wat een mooie jurk is dat!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kies absoluut voor nummer 3, prachtig! Nummer 2 vind ik ook leuk, zo'n schuine baan met knopen, maar die kan niet op tegen 3. Onderaan doorlopende stof, en dan aan twee kanten rimpeltjes... ik ben benieuwd.

    BeantwoordenVerwijderen